Правила и условия

Страни по договора

Всяка поръчка на нашия уебсайт се счита за договор за продажба, в който договарящите страни от страна на продавача са РУБИО КОМПАНИ ЕООД, Цар Симеон Велики 55, 3700 Видин, България, ЕИК: 206569576, ДДС: BG206569576 (наричан по-долу Продавач или Lussuria.bg) и физическо или юридическо лице, което реши да регистрира поръчка на нашия уебсайт (наричано по-долу Клиент). Тези правила се уреждат от законите на Република България.

Информационното работно време на Продавача е от 08:00 до 16:00 часа и през този период всички потенциални купувачи ще могат да поискат всякаква информация. Регистрацията на поръчките може да се извършва 24/7 без прекъсване, освен в случай на поддръжка на сайта.

Lussuria.bg се задължава да достави всички поръчани от Купувача стоки в уговорения срок на регистрирания от Купувача адрес. Трябва да е точно поръчаната стока в изправно състояние и без наранявания на предварително договорена цена.

Купувачът се задължава да остави коректни данни при регистриране на поръчката си на страницата Lussuria.bg, както и да заплати стоката на договорената цена при получаване на стоката.

Доставка и плащане

Методи за доставка

Всяка поръчка, направена на уебсайта Lussuria.bg ще бъде доставена с куриерска фирма ЕКОНТ Курир.

До момента на доставката на пакета цялата отговорност свързана със стоките и пакета е отговорност на Продавача. Купувачът е длъжен да провери физическото състояние на пратката след получаване на пратката и в случай на повреда незабавно да съобщи за това на куриера. Ако опаковката е била изрядна всички повреди по стоките, които съществуват са отговорност на Продавача.

Цената на доставката за цяла България е 7,99 лв.
Поръчки над 80 лв автоматично получават безплатна доставка.

Стандартното време за доставка за всички поръчки е 2-5 работни дни. Срокът за доставка се отчита от утрешния работен ден на поръчката, ако е избран наложен платеж или от деня на регистрирано плащане при авансово плащане.

В случай на спешност не се колебай да се свържешс нас, ние ще се свържем с теб при първа възможност.

Начин за плащане

Поръчките в сайта Lussuria.bg могат да бъдат платени по три начина – плащане с карта, плащане с наложен платеж и авансово плащане по наша сметка.

Независимо от избрания метод на плащане, нашият сайт не начислява допълнителни комисионни разходи. Когато куриера доставя пратката и взема сумата за наложения платеж, той ще начисли комисионна.

– При избор на плащане с карта денят на поръчката се счита за нулев ден от периода на доставка.
– При избор на наложен платеж денят на поръчката се счита за нулев ден от периода на доставка.
– При избор на авансово плащане денят на регистране на плащането се счита за нулев ден от срока за доставка.

В случай на спешност не се колебай да се свържеш с нас, ние ще се срещнем с теб, ако е възможно.

Подробности за плащане по сметка можеш да видиш тук.

Замяна и връщане на стоки

Стараем се винаги да сме на ниво. Разбираме, че грешки се случват – понякога сами ги правим. Искаме да се насладиш на нашето обслужване по перфектния начин независимо от препятствията. Ако срещнеш затруднения не се колебай да се свържеш с нас, ние ще направим всичко възможно да ги разрешим възможно най-ефективно.

Размяна на стоки

Замяна на стока е възможна независимо от причината в рамките на 30 дни от деня на доставка на поръчката.

Продавачът поема разходите за транспортиране на заменените стоки, ако бъдат изпратени грешни стоки, повредени стоки, дефектни стоки, използвани стоки или правилният продукт, но с грешен размер.

Купувачът поема разходите за доставка на заменените стоки, ако са поръчани грешни стоки, купувачът вече не иска поръчаните стоки или иска други. Също така  купувача поема разноските, ако не е уцелил  размера си и се нуждае от друг. Стоките, които се връщат като замяна, трябва да бъдат перфектно и оригинално опаковани в оригиналната опаковка.

Разрезът трябва да е без повреди. Стоките не трябва да са прани и използвани, както и стоките да нямат повреди. Ако тези условия не са изпълнени продавачът си запазва правото да не уважи правото на рекламация чрез замяна на стоките.

Връщане на стоки

Връщането на стока е възможно, независимо от причината до 30 дни от деня на доставка на поръчката.

Купувачът поема разходите по транспортирането на стоката до продавача, а продавачът се задължава да възстанови на купувача пълната сума на стойността на поръчката, ако се върне цялата поръчка или стойността само на върнатата стока.

Връщаната стока трябва да бъде перфектно и оригинално опакована в оригиналната опаковка, която да е без повреди. Тъй като е дамско бельо, стоката не трябва да е прана или използвана, също така стоката трябва да е без повреди. Ако тези условия не са изпълнени, продавачът си запазва правото да не уважи правото на рекламация при връщане на стоката.

Хигиенни правила

Надяваме се, че всички сме наясно със спецификата и деликатността на стоките, които продаваме, и че когато става въпрос за дамско бельо обръщаме внимание предимно на хигиенно чувствителни теми. Имайки предвид, че бельото се използва в контакт с интимни части на тялото трябва да знаеш, че ако трябва да пробваш стоките след получаване, можеш да го направиш само върху твоето бельо.

Ако върху върнатия продукт се забележат следи от пробване без спазване на правилата – връщането или замяната няма да бъдат приети и продукта ще бъде върнат на първоначалния клиент.

Моля, имай предвид, че както всички други продавачи на този тип стоки не можем да приемем връщане или замяна на бикини или чорапи.

Как да разбереш дали си избрал правилния номер за себе си? Прочети повече за това в статията Ръководство за размери.

Оплаквания

Винаги се опитваме да сме сигурни, че всичко се прави по най-добрия начин, но понякога се случва, че дори и с най-добри намерения и всички наши усилия нещата се объркват. Понякога отговорността е от наша страна, друг път е отговорност на трета страна. Със сигурност не искаме нито един потребител да е недоволен, от който и да е продукт или услуга.

Имаш право на рекламация за всяко установено несъвършенство!

Независимо дали става въпрос за доставка на грешен продукт или размер, или пък за доставка на повреден продукт и опаковка – имаш право да направиш рекламация.

Съгласно Закона за защита на потребителите, когато става въпрос за съответствие на стоката (дали е поръчаната), имаш право на рекламация в срок от 2 години от деня на покупката. От друга страна продавачът има законово задължение да отговори на рекламацията ти в рамките на 8 дни. Всяка жалба трябва да бъде обработена в съответствие със закона. Накрая клиентът трябва да бъде информиран за резултата от рекламацията – дали рекламацията е одобрена или отхвърлена.

В случай на оплакване моля свържи се с нас чрез имейл или съобщение и ние ще продължим комуникацията в писмен вид. Моля включи номера на поръчката в темата на имейла и опиши проблема в текст и евентуално прикачи снимка. Колкото повече информация – толкова по-добре, защото така по-лесно ще стигнем до справедливо решение.

Защита на личните данни

Всички лични данни, които оставяш на уебсайта Lussuria.bg не се препращат на трета страна, а се съхраняват защитени на нашия сървър. Данните се използват в зависимост от необходимостта само за комуникация с клиенти, обработка на поръчки, създаване на адресни книги в куриерската служба.

В зависимост от необходимостта всеки от служителите на нашата организация вижда само необходимите данни за своята работа, а само ръководството има достъп до пълните данни за поръчките.

Коментарите и оценките, които оставяш на нашата страница са публично видими. Освен самия коментар останалите ви данни не са публично достъпни.

Цифровите бисквитки на сайта Lussuria.bg ти помагат да имаш възможно най-доброто изживяване, когато сърфираш в сайта. Бисквитките помагат да се запазят данни за твои търсения, прегледи и данни, които си въвел. Това подобрява потребителското изживяване при повторни посещения. Бисквитките остават активни една година от последното използване.

Данните, свързани с регистрацията на потребителя се използват само с цел по-добро използване на нашия сайт и по-лесно поръчване. Всички данни, събрани от регистрирани потребители не се споделят с трети страни, а се обработват и използват само за вътрешни цели.

Данните необходими за регистриране на поръчка са само необходимите данни, за да може поръчката да бъде изпълнена безпроблемно. Заявените данни се използват изключително за вътрешни цели за успешното обработване на поръчката и няма да бъдат споделяни с трета страна.

Данните използвани за създаване на адресни книги в системата на куриерските услуги се съхраняват при най-строга защита на личните данни. Тези данни се изтриват от системата на куриерската фирма в законовия срок.

Данните използвани за създаване на фактурите са само основните данни за клиента необходими за създаване на фактурата, без информацията за контакт на клиента.

По желание на купувача данните му могат да бъдат изтрити от базата данни на продавача. Ако смяташ, че от теб се изискват данни, които смяташ, че не са необходими за обработка на поръчката, моля свържи се с нас.